چک های پرداختی اول دوره در نرم افزار حسابداری محک

از این بخش برای ثبت , ویرایش و حذف چک های پرداختی اول دوره استفاده می شود .

برای دسترسی به چک های پرداختی اول دوره دو راه در نرم افزار وجود دارد :

چک های پرداختی محک انتخاب چک های پرداختی اول دوره ، از زبانه اطلاعات پایه در منوهای بالای نرم افزار .
چک های پرداختی محک استفاده از جعبه جادویي (Ctrl+space) و جستجوی چک های پرداختی اول دوره و انتخاب آن .

بعد از ورود به چک های پرداختی اول دوره با استفاده از هر یک از روش های بالا ، فرم لیست چک های پرداختی برای شما نمایش داده می شود و بروی زبانه چکهای اول دوره قرار دارد .

چکهای پرداختی اول دوره در نرم افزار حسابداری محک

برای ثبت چک اول دوره پرداختی باید بر روی دکمه چک های پرداختی اول دوره مانند عکس بالا کلیک کنید تا فرم زیر برای شما باز شود , اطلاعات مورد نیاز برای چک را وارد نمایید و با زدن دکمه ثبت چک را ثبت کنید .

توجه داشته باشید که چک های پرداختی اول دوره به دلیل اینکه قبل از شروع دوره مالی تاثیر خود را بروی حساب دریافت کننده گذاشته اند با ثبت در چک های پرداختی اول دوره دیگر بروی حساب دریافت کننده تاثیر نمی گذارند .

ایجاد چک پرداختی اول دوره در نرم افزار حسابداری محک

برای ویرایش چک های پرداختی از دکمه دکمه ویرایش در نرم افزار حسابداری محک استفاده می شود، با زدن این دکمه فرم چک های پرداختی باز می شود و شما می توانید تاریخ آنرا ویرایش کنید .

برای ویرایش مبلغ چک باید به سند پرداخت آن مراجعه کنید .

برای بازبینی چک های پرداختی از دکمه ذکمه بازبینی در نرم افزار حسابداری محک استفاده می شود، با زدن این دکمه فرم چک های پرداختی در حالت بازبینی باز می شود و کاربر فقط می تواند اطلاعات را مشاهده نماید و امکان ویرایش آن را به هیچ وجه ندارد .

برای حذف چک پرداختی اول دوره کافیست بعد از انتخاب چک در لیست بروی فلش کنار چک اول دوره جدید کلیک کنید تا دکمه حذف به شما نمایش داده شود و با زدن دکمه حذف چک پرداختی اول دوره حذف می شود .